فرماندار بستک خبر داد:با حضور مسوولان استانی، 9 پروژه عمرانی فرهنگی در بستک به بهره برداری رسید
فرماندار شهرستان بستک گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، 9 پروژه عمرانی، فرهنگی با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک، محمد مشتاق زاده در حاشیه بهره برداری از آبرسانی به فرامرزان از خط محرم اظهار داشت: این پروژه به طول 5/23 کیلومتر دارای 2 ایستگاه پمپاژ، ظرفیت انتقال 30 لیتر در ثانیه و قطر لوله 200 و 300 میلی متر و اعتبار 80 میلیارد ریال می باشد.
وی افزود: روستای بهره مند از این پروژه 13 روستا و جمعیت 12000 نفر هستند.
فرماندار شهرستان بستک همچنین از افتتاح پل شهر جناح با اعتباری بالغ بر5 میلیارد و 230 میلیون ریال خبر داد.
مشتاق زاده افزود: این پل متصل کننده منطقه فرامرزان که شامل 12 روستا و با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر می باشد را به سایر نقاط شهرستان و همچنین متصل کننده راه ارتباطی شهرستان لامرد(استان فارس) به استان هرمزگان نیز می باشد.
