فرماندار شهرستان بستک گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، 9 پروژه عمرانی، فرهنگی با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک، محمد مشتاق زاده در حاشیه بهره برداری از آبرسانی به فرامرزان از خط محرم اظهار داشت: این پروژه به طول 5/23 کیلومتر دارای 2 ایستگاه پمپاژ، ظرفیت انتقال 30 لیتر در ثانیه و قطر لوله 200 و 300 میلی متر و اعتبار 80 میلیارد ریال می باشد.

وی افزود: روستای بهره مند از این پروژه 13 روستا و جمعیت 12000 نفر هستند.

فرماندار شهرستان بستک همچنین از افتتاح پل شهر جناح با اعتباری بالغ بر5 میلیارد و 230 میلیون ریال خبر داد.

مشتاق زاده افزود: این پل متصل کننده منطقه فرامرزان که شامل 12 روستا و با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر می باشد را به سایر نقاط شهرستان و همچنین متصل کننده راه ارتباطی شهرستان لامرد(استان فارس) به استان هرمزگان نیز می باشد.

http://s1.picofile.com/file/7112948488/adame.gif